2009. augusztus 18., kedd

Vitaindító bejegyzés

Kérem tegye fel a kezét az, aki még nem csalt adót! Most kérem tegye fel a kezét az, aki még nem látott adócsalást. Az ovisok letehetik a kezüket...
Kishazánkat teljes mértékben átszövi az adó és járulékelkerülés pókhálója.
"-Számla nélkül olcsóbb?"
"-Számlát nem tudok adni..."
"-Be leszek jelentve?"
Ezek azok a mondatok, melyek olyan gyakorisággal hangzanak el Magyarországon, mint egy derűs hétköznapon Szeged belvárosában a "Jó napot kívánok!" Vagyunk néhányan, akik sok-sok adót és járulékot fizetünk s vannak többen, akik ezekből élnek. (most nem akarok a segélyekkel foglalkozni)
Ebből lett nekem elegem és úgy dötöttem, hogy minden egyes megtörtént esetet nyilvánosságra hozok. Ezúton kérek mindenkit, ha megosztandó története van, vagy másolata a kínai "nyugtáról", küldje el nekem.

3 megjegyzés:

  1. Szerintem bárki tudna mondani ma Magyarországon legalább egy ilyen példát. De ne csak a szegény kici kínai "üzletembereket" bántsuk, ugyanez a sport fellelhető a zöldségestől a fodrászig. Csak a hovatartozás végett: magyar vagyok, s bizakodó, mert a tudatos vásárlók után végre megjelentek a Tudatos Állampolgárok is! (Ha már a törvény nem tud mit kezdeni napjaink egyik romboló jelenségével)

    VálaszTörlés
  2. Ja, ezentúl igyekszem gyűjtögető életmódot folytatni.

    VálaszTörlés
  3. amit kiszámoltál hogy nem fizették be a magyar vállalkozók ez vagy helyes vagy nem,de legalább ennyivel kevesebb kerül tolvajpolitikusaink zsebébe

    VálaszTörlés